Kako imeti kljub natrpanemu urniku uspešen dan

edit11

Zdravo življenje lahko živite tudi ob dnevih, ko imate natrpan urnik.

Če nam je prav ali ne, pridejo dnevi, ko se ne vidimo ven iz dela in preprosto nimamo časa za telovadbo. Takrat je dobro, da se držimo vsaj nekaterih načel, ki bodo vseeno poskrbela, da ne bomo zapadli v nezdravo rutino.


Zato sem pripravila nekaj navodil za fit vsakdan, ki se jih držite:

• Ko se zbudite, najprej popijte kozarec vode in “razgibajte/pretegnite telo”. Lep zgled za to so mucke, pri katerih lahko opazite, da se vsakič, ko vstanejo, “pretegnejo”.

Čez dan bodite pozorni, da spijete dovolj vode.

Obroke si razporedite prek dneva – glede na aktivnosti, ki sledijo v vašem urniku.

• Močno zagovarjam ravnotežje in priporočam, da v vsakem obroku razporedimo beljakovine, ogljikove hidrate, maščobe ter vlaknine. Seveda ni nič narobe, če se kdaj pregrešimo s kakšno sladkarijo. Ravno nasprotno, osebno menim, da so pregrehe nujne.

Pazite pri prigrizkih! Meni je zelo pomagalo to, da sem imela vedno pri roki zdrave prigrizke in ko si lačen, zato ne posežeš po nezdravih sendvičih, čokoladah, čipsu in podobnem. V vsaki torbi imejte prigrizke, pa v avtu, v službi, kjerkoli ste in ko se enkrat navadite, da namesto čokolade pojeste jabolko ali pa pest oreščkov ali pa kakšne zdrave ploščice, ki jih lahko naredite sami, je to odlično in sploh ne boste več pogrešali pretirano sladkih živil.

Predvsem verjamem v fit lifestyle, a vse skupaj najbolje deluje v kombinaciji z redno telovadbo, ki vam nariše nasmeh na obraz, vam da energijo in zagon za nov dan. Čudeži ne obstajajo – fit postaneš s pravilno, uravnoteženo prehrano in redno telesno vadbo.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>