Maščoba na trebuhu? Delajte počepe!

10984148_850212948374687_7372683944395950511_n

Maščobnih obročkov se boste najprej znebili s pravo prehrano, nato pa s počepi in ne trebušnjaki.



Ja, prav ste slišali. To je moj odgovor na najpogostejše vprašanje, kako izgubiti maščobo, ki se nabira na trebuhu. Presenečeni?

Opažam, da ljudje močno povezujejo delo določene mišice (v tem primeru trebušnih mišic) z izgubo maščobe, ki se nabira nad to določeno mišico. Ampak stvari niso tako preproste; ljudje imamo maščobne zaloge na različnih delih telesa. Nekateri imajo maščobo enakomerno razporejeno po celem telesu, nekaterim se nabira bolj okoli trebuha in nekaterim bolj v spodnjem delu telesa, na nogah in ritki. A to so samo maščobni depoji, ki jih telo, ko jih potrebuje, uporabi in to tako, da se ta maščoba sprosti v kri ter nato potuje do glavnih porabnikov.

Maščoba nad trebušnimi mišicami se ne porablja zgolj za trebušne mišice, temveč predstavlja zalogo za celo telo. Vsi vemo, da večja kot je mišica, ki jo aktiviramo, več energije za delo te mišice porabimo. Zato je tudi logično, da bomo z aktivacijo večje mišice, ali še bolje, z aktivacijo cele verige mišic, porabili več, kot če dela samo trebušna mišica. Seveda morajo za uporabo maščobnih depojev biti izpolnjeni tudi drugi pogoji: kot na primer to, kaj ste tisti dan jedli, vrsta treninga, itd.

Še nasvet: Pomembno je, da nehate razmišljati v stilu “Koliko trebušnjakov moram narediti, da se znebim trebuha?”

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>