KVINOJINI ZELENI MAFINI

kvinojini-mafini-2

Kvinoja je izredno hranilno živilo, po izgledu podobno proseni kaši. Ne vsebuje glutena in je zato primerna tudi za vse, ki imajo celiakijo. Je odličen vir beljakovin in vsebuje tudi esencialne aminokisline. Je tudi praktična za uporabo, saj je skuhana v 15ih minutah. Lahko jo jemo za zajtrk namesto ovsenih kosmičev (skuhano na vodi + oreščki + sadje), lahko jo pripravimo kot solato, lahko jo vkuhamo v juhe ali enolončnice, lahko je nadomestek za riž v polnjenih paprikah ali pa iz nje pripravimo sladico. Sama sem naredila kvinojine zelene mafine, ki so odlični kot samostojna jed ali kot priloga. Okusni so, tako topli, kot hladni in zato tudi idealni za na pot oz kot malica za v službo.


Za 12 mafinov potrebujete (kot glavna jed za 2 osebi, kot priloga za 4 osebe):

♥ 200 g mlade špinače – Bio Zone

♥ 150 g kvinoje – Bio Zone

♥ 100 g repkov rakcev

♥ 2 jajci – Bio Zone

♥ 50 g skute – Bio Zone

♥ 50 g oliv

♥ 1 manjšo čebulo – Bio Zone

♥ 2 stroka česna – Bio Zone

♥ muškatni oreh

♥ sol

Špinačo blanširamo, ocedimo in nasekljamo. Kvinojo speremo z vodo in v slanem kropu kuhamo 15 minut. V ohlajeno kvinojo dodamo: nasekljano špinačo, skuto, nasekljan česen, nasekljane olive, nasekljano čebulo, jajci, muškatni oreh in sol. Vse skupaj dobro premešamo in dobljeno maso razporedimo v modelčke za mafine. Vrh vsakega mafina okrasimo z repkom rakca. V pečici jih pečemo najprej cca. 25 minut na 180 stopinj, nato pa še 5 minut na 220 stopinjah, da se lepo zapečejo.

Dober tek … ♥

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>