Obrok po treningu: napitek iz ribeza in banane

10411315_705131462882837_5612960762288740332_n

Obroku po treningu v žargonu pravimo tudi “okno priložnosti”.


V roku 30 minut po treningu poteka pospešeno polnjenje izpraznjenih glikogenskih rezerv v mišicah. Glikogenske rezerve služijo kot vir energije za delo mišic pri aktivnostih. Kadar glikogenskih rezerv ne napolnimo optimalno, bo tudi izvajane naslednjih treningov slabše in če to počnemo daljše časovno obdobje, bo telo tako oslabljeno, da bodo treningi čedalje slabše izvedeni.

To vas privede v situacijo, ko nekateri dejansko pogosto trenirate, ampak brez vidnih rezultatov. Nekateri v želji po hitrejšem izgubljanju telesne maščobe po treningu ne jeste, kar je ena večjih napak. Zavedati se morate, da je obrok po treningu najpomembnejši obrok, ne samo za ustrezno regeneracijo, ampak tudi v boju proti odvečnim kilogramom.

Več o tem najdete v moji Knjižici receptov 2.

Za napitek iz ribeza potrebujete 1 banano + skodelico ribeza (moje super živilo) + 2 merici sirotkinih proteinov + žlica kakavovih zrnj + žlička vanilje v prahu + led. Vse skupaj zmiksaš.

Dober tek … ♥

No Comments Yet

Leave a Reply